IT-support
Slik får du hjelp med IT-spørsmålene dine:
Førstelinje IT-support
Har du en feilmelding knyttet til brukerkontoer, filsystem, programvare og maskinvare? Da skal du kontakte Advania (tidligere Visolit).
- Servicedesk Advania, tlf: + 47 66 77 65 77
- E-post
- Service-portal for oppretting av saker på nett (User-ID: e-postadressen din)
- Serviceside på nett
- Resetting av passord
- Åpningstider: 07.00–17.00
Behov for annen hjelp?
Om du trenger hjelp til andre fagapplikasjoner som for eks. Xledger, Visma, Simployer, Winorg CRM osv., finner du dette i Brukerstøtte på Teams. Her kan du velge fagapplikasjonskanalen for ditt behov.
Hva hvis man ikke er på Teams?
Hver kanal har en egen e-postadresse som du kan benytte. Du finner adressene her i Kvalitetssystemet, sammen med en helhetlig beskrivelse av hvordan brukerstøtte skal fungere.