Ny social media manager
Miriam Tangen Wang startet 9. mars 2020.
Miriam (31) kommer fra stilling som Community Manager og Content Producer i reklamebyrået SMFB, og har jobbet med merkevarer som Freia, Pepsi, Coop, VG og Tine. Hun har bidratt med tekstarbeid til sosiale medier og prosjektledelse, laget SoMe-guidelines og drevet med posteplanlegging og -rapportering. Hun har en bachelor i markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI.
Hun nådde opp blant totalt 150 søkere i to utlysningsrunder.
Hennes hovedoppgaver er å:
-
ha ansvar for å planlegge, koordinere og skrive for Frelsesarmeens nasjonale digitale kanaler (nettsider, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter etc)
-
analysere hva som fungerer og bidra til at vi stadig leverer bedre produkter sammen
-
ha en viktig rolle i community management og som rådgiver for dem som er ansvarlige for våre mange lokale digitale kanaler
Miriam etterfølger Julie Hjortland Valsø som i høst fikk plass på forfatterutdanningen på Norsk barnebokinstitutt.
Du treffer henne på miriam.tangen.wang@frelsesarmeen.no.
RELATERTE SAKER
-
Stort engasjement for valg til nytt hovedstyre
118 nominasjoner har kommet inn – på totalt 56 personer.
-
Global Christian Forum samlet i Accra, Ghana.
Kommandør Jane Paone (sekretær for internasjonale økumeniske relasjoner), oberst Alfred Banda (territorialleder for Frelsesarmeen i Zambia) og Dr Petra Brooke (Norge, Island og Færøyenes territorium) representerte Frelsesarmeen ved Global Christian Forum (GCF).
-
Husk å sjekke at du står i manntallet!
Fristen er 1. mai.